Votació

A Rajadell, tu decideixes

L’Ajuntament de Rajadell ha guardat una partida dels pressupostos de l’any passat i d’aquest any perquè tots i totes vosaltres pugueu decidir a què la destinarem.

Heu fet propostes per invertir aquests diners. I ara podreu votar les propostes finalistes.

A Rajadell, tu decideixes en què vols invertir 30.000 euros per millorar el nostre municipi.

Digues la teva

La Comissió del Pressupost Participatiu de Rajadell, un cop analitzades totes les propostes rebudes, ha fet una selecció de les 10 propostes finalistes.

Les persones empadronades a Rajadell majors de 16 anys podran votar aquí un màxim de 5 d'aquestes propostes:

Votació